Ahad, 18 Mei 2014

kerosakkan diri

sesuatu yang tak boleh nak di bicara dengn kata kata...
perbuatan lahir nampak buruk di mata orang
nak bantu tapi tidak boleh
yang buruk di buat dengan penuh benci
hati menolak tapi fizikal lahir terus menerus membuat buat dab buat lagi
sakit hati terus sakit hati lagi sakit hati
pedihnyanya hanya tuhan yag tahu
tenggelam dalam dosa dan noda tanpa henti 
terus jatuh kedalam
makin berenang makin di baiki makin teruk jadi
meronta ronta hati nak di selamat kan 
apakah tiaDA KEEMPATAN UNTUK membaiki kesalahan ini
atau aku perlu berada didalamnya untuk dapatkan sesuatu
oh aku pun tak tahu
apakah nasib diri ku ini
makin hari makin aku benci  
membaiki dan terus membaiki 
tapi masih rosak dan terus rosak
bukan aku tidak tahu apa yang rosak cuma aku tidak pandai untuk membaikinya
mengharap mekanik tolong aku baiki..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan