Isnin, 9 Jun 2014

rasa nak menaip

assalamualaikum buat semua yang mungkin sedang membaca atau terbaca atau terjumpa blog ni terus baca secara tidak sengaja pun boleh juga.. dah lama tak mengupdate blog usang ini ehhmm hari ini terdetik nak try keybord asus ni power ke tak bila aku menaip maklum lah dah bertahun tak menaip pakai pc ni... sesekali rasa seronok juga pakai pc ni. skill menaip tu masih ada setelah lebih tiga tahun kalai tak silap dah tak guna pc.orang datang tunjuk laptop baru suruh tolong tolong tengokkan sekali pegang tak sama langsung macam duu lagi pening kepala pakcik yang dah tua ni..huhu tapi sofar ok la yang pck beli ni window 8 tapi dealer tu dah masukkan ala ala window7 tak la serabut sangat pakcik nak mengkaji seula laptop ni..penat pulak tangan ni nak menaip benda ni. agak sibuk semenjak dua menjak ni dengan pelbagai program mudah mudah ada isi dalam perjalanan..hehe semalam berlawak la dengan sam kalau lah negara kita ni berperang dah tau kemana nak pergi macam macam gua dah lawat banyak tempat selamat nak pergi itu pun kalau orang tak booking la kan.haha awal awal dah plan nak lari pengecut betul.macam mana lah agak agaknya orang yang oertahan kan negara berbayar..kita ni yang tak berbayar patut lah lari.macam mana plak dengan orang orang yang gengster teramat sangat mungkinkah mereka juga lari entah lah aku pun tak tahu.hhahaha kalau dah peluru terbang sana sini tak logik la kalau tak lari. huhuhuhu hari ni memang takde yang menarik mungkin nak di kongsikan dengan semua insyallah esok pagi akau dan ibu m akan berangkat ke kelanta untuk uruskan urusan tanah ke ape benda lagi tah aku ikut je"drebor" kata orang sini....hahaha esok ada la kesempatan aku nak usha usha kuda kuda yang ada di kelantan hajat hati nak beli yapi tidak mampu lagi buat masa ini.tapi aku memang tekat nak beli juga barang sekor dua.dapat lah agaknya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan